Amy Winehouse Michael Jacksonról

Amy Winehouse 2003-ban: “Amikor kicsi voltam imádtam Michael Jacksont. A Bad volt az első album, amit megvettem. A gondom az volt, hogy nem tudtam eldönteni, hogy ő akarok-e lenni vagy hozzá akarok menni feleségül. Emlékszem, hogy a nagynénéim elmentek megnézni és én annyira irigy voltam. Túl kicsi voltam hozzá, körülbelül négy éves lehettem. Azt mondtam: ‘elmennek és Michael Jacksonnal fogják tölteni az éjszakát!'”

Amy további inspirációi közé a jazz és a hip-hop tartozott – különösen a női rapperek, mint a Salt-n-Pepa vagy Missy Elliot.

Forrás:

http://www.thenationalstudent.com/TNS_is_10/2013-07-30/TNS_is_10__Interview___Amy_Winehouse.html

amy1000

Reklámok

Posted on szeptember 16, 2013, in Michael Jackson and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 hozzászólás.

  1. …..én leginkább hozzá szerettem volna menni….. 😦

Vélemény, hozzászólás?

