Darren Hayes (Savage Garden) meghatódott Lady Gaga Michael Jacksonról mondott szavaitól

Nemrég Lady Gaga szerepelt Howard Stern talk showjában, ahol Michael Jackson is szóba került. Gaga annak a véleményének adott hangot, hogy a világ ölte meg Michaelt. Ennek hallatán a Savage Garden énekese, Darren Hayes megosztotta Gaga szavait a Tumblr-jén, s egyetértését fejezte ki.

Gaga Michael Jacksonról: „Igazán úgy hiszem, hogy a világ megölte őt. Erősen hiszem, hogy azért halt meg, mert megszakadt a szíve.”

Annyira megérintettek Lady Gaga ezen szavai, amelyeket egy Howard Sternnek adott interjúban mondott, hogy meg akartam őket osztani.

Gaga: “Tudjátok, hogy óriási Michael Jackson rajongó vagyok. Ennek az okai túlmutatnak varázslatos tehetségén és képességein és nem kell ezt egyfolytában magyaráznom azon túl, hogy elmondom, hogy a zenéje és a képzelőereje volt az én megmentőm, amikor gyerekkoromban fájdalmakon mentem keresztül. Ő volt az én első hősöm. Állandóan arra emlékeztetett engem, hogy nem kell egy bizonyos módon kinézned, vagy bizonyos módon viselkedned, vagy beállnod a sorba ahhoz, hogy különleges legyél. Amikor csúfoltak az iskolában én hazamentem és rengeteg inspirációt találtam Michael kivételes szellemében. 15 éves koromban a poszterei olyanok voltak nekem, mint egy báty, egy apa, egy legjobb barát, egy hős – mind egybegyúrva. Amikor meghalt sok emberhez hasonlóan én is sokkban voltam és sírtam, amikor néztem a temetését. Úgy éreztem a világ ölte meg őt.”

Darren Hayes: “Ez az interjú Lady Gagával az első alkalom, hogy hallok valakit úgy jellemezni a hősömet ahogyan én éreztem vele kapcsolatban és sírtam, amikor hallottam (Lady Gaga) együttérzését (MJ) örökségével kapcsolatban. Ezeket a részleteket 55:53-nál, majd ismét 59:10-nél hallhatod. Amit (Lady Gaga) tett azért, hogy megőrizze (MJ) kosztümeit és örökségét csodálatos.”

Forrás: http://darrenhayes.tumblr.com/post/66941493392/gaga-on-michael-jackson-i-really-believed-that

Posted on november 15, 2013, in Michael Jackson and tagged , , , . Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

