Anjelica Houston Michael Jacksonról és a Captain EO-ról

1986-ban Captain EO címmel készült egy 3D-s zenés sci-fi/mese rövidfilm a Disney vidámparkok részére Michael Jackson főszereplésével. A rendező Francis Ford Coppola, a vezető producer George Lucas volt. Michael természetesen a jófiút játszotta a filmben, míg ellenfelét, a gonosz boszorkányt Anjelica Houston színésznő személyesítette meg.  Houston nemrég a Yahoo Movies-nak nyilatkozott és visszatekintett pályafutása néhány emlékezetes pillanatára. A Captain EO-ról ezt mondta:

„Talán néhány hónappal korábban azt álmodtam, hogy egy sivatagban vagyok Michael Jacksonnal, őrült szerelemben és egy elefánthorda bukkant fel mögöttünk és körénk fonták az ormányukat és lebegtünk a levegőben – ez a gyönyörű álom. Úgyhogy amikor eljött a Captain EO, hirtelen rájöttem, hogy az álom profetikus volt.”

Michaelről: “Meglepő volt, mert úgy tűnt a düh kifejezése nagyon nehéz volt számára. Magas hangja volt és nagyon bizonytalan volt, nagyon ideges amiatt, hogy milyennek fog tűnni. És emlékszem, hogy nem volt hajlandó dühöt mutatni, vagy bármire, ami erőszakos.

Azt hiszem az egész forgatása körülbelül három hetet vett igénybe. Ez a rövidfilm arról szólt, hogy Michael Jackson eljön az én csúnya bolygómra. Én természetesen egy nagy boszorkányt játszottam… Ez a boszorkány periódusom közepén volt, amikor úgy tűnt a bolygó összes boszorkányát én játszom. De ő eljön a bolygómra – és én kegyetlen és gonosz vagyok – és énekel nekem és átváltoztatja a világomat. Történetesen Michaelnek volt egy kis kísérete mindenféle űrbeli teremtményekből és történetesen az egyik egy zöld elefánt volt, ami csak megerősítette az álmom profetikus mivoltát.

Rengeteg smink volt rajtam, rengeteg műanyag, minden reggel körülbelül tíz órába tellt feltenni az összes műanyagot… Amikor a kamera Michael felé fordult megkért arra, hogy legyek továbbra is sminkben, noha kamerán kívül voltam. Eleinte ez egy kicsit bosszantott, mert olyan sokáig volt rajtam és tudtam, hogy úgysem fognak már engem kamerázni. De megtettem és emlékszem, hogy attól a pillanattól kezdve, hogy elkezdett énekelni magával ragadott – sosem láttam még ekkora átalakulást. A hangja ereje, az a hihetetlen elektromosság, ami körülvette amikor elkezdett énekelni lenyűgöző volt. És minden gátlásossága eltűnt és egy dinamikus, kivételes erővé változott. Michael zseni volt abban, amit csinált és gyakorlatilag bármire képes volt a színpadon. Szerintem kivételes volt.”

Forrás: http://movies.yahoo.com/blogs/movie-news/role-recall-anjelica-huston-grifters-captain-eo-more-233752695.html

Anjelica Houston és Michael Jackson a Captain EO forgatásán

Anjelica Houston és Michael Jackson a Captain EO forgatásán

Posted on december 5, 2013, in Michael Jackson and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

