Spotify Playlist: Michael Jackson Through The Years

A hétvégén én is felfedeztem magamnak a Spotify-t, aminek a lényege az, hogy egy egyszerű ingyenes regisztrálás után ingyen hallgathatunk szinte bármilyen zenét, összeállíthatunk belőlük kedvünk szerint playlist-eket – és ráadásul teljesen legálisan, ugyanis a Spotify-on meghallgatott zene után a művészek és a kiadók jutalékot kapnak. Újabb lépése a zenefogyasztás teljes átalakulásának. Az egyetlen hátulütő, hogy 3-4 számonként kénytelenek vagyunk reklámot hallgatni, de ha hajlandóak vagyunk havonta 4,99 dollárt fizetni a Spotify-nak, akkor ettől is meg lehet szabadulni.

Ennek örömére Michael és a Jacksons azon albumaihoz, amelyekhez már elkészítettem a cikket a Diszkográfia szekcióban hozzárendeltem a Spotify elérhetőségüket is, így meg is lehet hallgatni őket a cikkeknél.  Ezenkívül összeállítottam egy Michael Jackson Through The Years elnevezésű playlistet – használjátok egészséggel. De persze át is alakíthatjátok kedvetekre, vagy pedig összeállíthatjátok a saját playlistjeiteket.

Reklámok

Posted on március 19, 2014, in Michael Jackson, The Jacksons and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 hozzászólás.

  1. Nekem ezt írja “Sorry, we’re not available where you are. Leave your email to stay tuned for good news.”

  2. Én is minden további nélkül tudom hallgatni, semmi gond.

  3. én úgy tudom M.o.-n vagyok 😀 😀
    Na, majd megnezem masik bongeszobol, hatha az a gond. Opera Next-nél ezt irta

Vélemény, hozzászólás?

