A Yeah Yeah Yeah-s énekesnője Michael Jacksont tartja szexinek

A Yeah Yeah Yeahs nevú indie rock együttes énekesnője Karen O egy a New York Times-nak adott 2003-as interjúban beszélt a Michael Jackson iránti rajongásáról:

19 vagy 20 éves koromig nem kezdtem el énekelni. Az első lemez, amit megvettem az egy Doors lemez volt – az aminek az elején egy karneválhoz hasonló jelenet van. 12 éves voltam és épp akkor jött ki a film. Szerettem Michael Jacksont is. Az Off The Wall még mindig az egyik kedvenc lemezem. Lenyűgöznek az olyan popsztárok, akik olyanok, mintha egy másik bolygóról jöttek volna: David Bowie, Björk, Michael Jackson – ők mind idegenek. Megcsinálták a saját valóságukat.

Női vagy férfi rock sztárok után mintázod magad?

Nos, nagyon kevés női rock sztár volt. Meg tudom őket számolni a jobb kezemen. Amikor fiatal voltam helyénvalóbbnak tartották, ha a lányok Madonnát utánozzák, de én mindig Michael Jackson akartam lenni. Viselni akartam a kesztyűt.

Pár évvel később a Late Night With Jimmy Fallon talkshow-ban Lady Gagáról szólva azt mondta:

Ami a szexi faktort illeti, nem tartom őt túl szexinek. Igaz, hogy nem sok popsztárt tartok szexinek… Az egyetlen popsztár, akit szexinek tartok, az Michael Jackson.”

Karen O Michael Jackson pólóban

Karen O Michael Jackson pólóban

A Yeah Yeah Yeahs Heads Will Roll című klipjében egy farkasembernek öltözött figura Michael jellegzetes táncmozdulataival látható.

Posted on április 8, 2014, in Michael Jackson and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

