Johnny Cash Michael Jacksonról

Johnny Cash egy 1988-as interjúban:

Kérdés: Még mindig akarsz találkozni más művészekkel?

Johnny Cash: Persze. Nagyon feldob, ha olyan művészekkel találkozhatok, akiket csodálok. Mindig találkozni akartam Michael Jacksonnal. És találkoztam is. June [Carter] és én felvettünk egy dalt, aminek az volt a címe, hogy Jackson [ez Jackson városról szól – a ford.] és abban a dalban van egy sor, amely azt mondja: “We got married in a fever/ Hotter than a pepper sprout.” („Összeházasodtunk lázban/forróbban, mint egy paprika rügy”). Odamentem hozzá és azt mondtam: „Szia, Michael. Johnny Cash vagyok.” Mire ő: „Johnny Cash! Forróbb, mint egy paprika rügy!”

Reklámok

Posted on augusztus 4, 2014, in Michael Jackson and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 hozzászólás.

  1. csilla füredi

    De édes 😀 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

