Ma lenne 56 éves Michael Jackson

Michael édesanyjának Katherine Jacksonnak a “My Family” c. könyvéből:

Az élményeim Marlonnal és Brandonnal nem tántorítottak el attól, hogy ismét teherbe essek. (Michael egy évvel idősebb bátyja, Marlon egy ikertestvérrel, Brandonnal jött világra, de Brandon meghalt röviddel a születése után. – a ford.) A következő évben, augusztus 29-én életet adtam egy újabb fiúnak.

Jól emlékszem arra a napra, mert amikor elfolyt a magzatvizem a szomszédom, Mildred White és én éppen az autóban ültünk, hogy megnézzük az új, épülő Garnett Általános Iskolát.

“Ó, Istenem, Mildred, nem ülhetek így az autódban.” – kiáltottam fel.

“Lányom, ne aggódj.” – mondta Mildred és visszafordult az autóval.

A kérésemre Mildred hazavitt. Felhívtam az anyámat és aztán ő és a nevelő apám bevittek a Mercy kórházba.

Röviddel azután, hogy odaértem elkezdtek jönni az összehúzódások. Később, éjszaka a fiam megszületett.

“Én akarom elnevezni.” – mondta az anyám. Utáltam az első javaslatát: Ronald.

“És mi a helyzet a Roy-jal?”

“Ó, Istenem, anya, nem!”

Gondolkodott egy kicsit: “Megvan: MICHAEL.”

“Ez az!” – mondtam.

Addigra már hozzászoktam, hogy a kisbabáim furcsa kinézetű fejjel születnek, így nem aggódtam a Michaelé miatt. A két másik dolog, amire emlékszem vele kapcsolatban amint először tartottam a karjaimban azok a nagy barna szemei és a hosszú kezei, amelyek az apósoméra emlékeztettek.

“Fogadok, hogy véletlen baleset voltam.” – viccelődött Michael. Nem az volt.

 

Hiányzol, Michael…

Reklámok

Posted on augusztus 29, 2014, in Michael Jackson and tagged , , , . Bookmark the permalink. Hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

