Újabb kulisszák mögötti felvétel a Black or White forgatásáról

Az elhangzó párbeszéd nagyjából:

Az elején Vincent Paterson magyaráz.

0:22-nél a rendező,  John Landis: “Legyél piszkosabb!” (A szó amit használnak a “wormy”, ami egy szleng szó – a ford.)

Majd 0:24-nél Landis: “Fogod még fogdosni a mogyoródat?”

MJ erre:

bow

0:29 MJ: “Mocskosan beszél. Én nem csinálok mocskos táncot.”

Landis Patersonnak: “Wormy, igaz?”

MJ: “Nem. Ez egy kifejezés. Pontosan tudom mit jelent.”

Landis Patersonnak: “Tudja hogy mit értesz ez alatt.”

MJ 0:45-nél Landisnek: “Olyan mocskos vagy.”

Landis: “Bocs, de én csináltam?”

0:53-nál a sminkes: “Mindez csak a fejben létezik.”

MJ: “Igen.”

Aztán Landis a kamerába: “Csak képzeltem, hogy megfogta a mogyoróit?”

Aztán Landis megint 3:10-nél: “Nem én koreografáltam ezt. Én csak filmezek.”

MJ odaszól neki, hogy “Talán túl vallásos vagy?”

Landis: “Túl vallásos…”

Egy kicsit hosszabb változatban.

Régebben kiszivárgott anyagok ugyanerről a forgatásról.

Reklámok

Posted on március 19, 2015, in Michael Jackson and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

